Obrazek na bloga Adwokat Frankowiczów adwokat z Warszawy Jakub Ryzlak. Tekst: Bank BPH pokonany; Umowa kredytu hipotecznego nieważna; Odsetki od doręczenia pozwu bankowi
Po wyroku

Nieważność umowy BPH

Nieważność umowy BPH. Sąd Okręgowy w Łodzi, wyrokiem z dnia 27 marca 2023 r. ustalił, że umowa kredytu hipotecznego zawarta pomiędzy GE Money Bankiem S.A. a naszymi klientami w 2008 roku, jest nieważna i zasądził zwrot zapłaconych kwot wraz z odsetkami od dnia doręczenia pozwu bankowi. Sprawę prowadzi adw. Jakub Ryzlak

Sąd Okręgowy w Łodzi, I Wydział Cywilny (Anna Gronkiewicz-Fastyn, sygn. I C 1180/20) w dniu 27 marca 2023 r. wydał wyrok w sprawie z powództwa naszych klientów, w którym:

1. ustalił, że umowa kredytu zawarta pomiędzy GE Money Bankiem S.A. z siedzibą w Gdańsku a naszymi klientami jest nieważna;
  2. zasądził od pozwanego Banku BPH S.A. łącznie 231.568,14 zł z odsetkami ustawowymi od następnego dnia po doręczeniu pozwu bankowi i następnego dnia po doręczeniu bankowi modyfikacji powództwa do dnia zapłaty;
  3. zasądził od pozwanego Banku BPH S.A. zwrot kosztów procesu.

W sprawie powołany został biegły, ale jego opinia nie została wykorzystana.

Sprawa przed sądem I instancji trwała 32 miesiące.

Jeśli masz krótkie pytanie śmiało zadaj je w komentarzu - odpowiem, gdy tylko będę miał wolną chwilę!